środa, 15 sierpnia 2012

I am me. Understand. I'm not everyone, baby.

 Przeeeepraszam, że tyle nie pisałam!
Staram się czas wakacji wykorzystać jak najlepiej i dlatego nie miałam czasu na bloga. Poza tym, jakoś ostatnio nie mam weny. Chyba za dobrze się bawię, aby rozdrabniać wszystko na części pierwsze :) No bo kiedy, jak nie teraz? oby tak dalej ♥  klik


z pamiętnika imprezowiczki:

'Wiecie na czym polega mój problem? Ja chcę czegoś takiego jak w bajkach, a takiego czegoś nie ma. Na świecie są sami frajerzy. Tak, właśnie patrzę jak mój najebany wymarzony rycerz przytula swoją najebaną kolejną 'księżniczkę'. Ale wiecie, jednego nie żałuje. Nigdy nie będę taka jak one. Może właśnie tu tkwi mój błąd. (...) Musisz mieć twardą dupę, jak masz miękkie serce. ' 2.32





  
Udanych wakacji, buziaki ;* An.

17 komentarzy:

  1. No, nareszcie! Korzystaj, póki możesz, bo wakacje pomału się kończą. Dobrze, że ja jestem dopiero na półmetku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Korzystaj z wakacji póki są! Zbieraj niezapomniane wrażenia. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem dalej baw się dobrze, ale zaglądaj tu czasem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, korzystaj z wakacji póki czas jest.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci, że mam podobnie. Tyle się dzieje, że aż nie chce mi się o tym pisać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. to co napisałaś o tym rycerzu to prawda-.- faceci już tacy są i już! szukają łatwych księżniczek by się z nimi zabawić i olać je, a te prawdziwe, które chcą ich kochać na dobre i na złe sa przez nich niezauważane;(


    pozdrawiam;);*

    OdpowiedzUsuń
  7. ..a jeśli nie masz 'twardej dupy', to kup sobie żelazne majtki..
    Takie to czasy, pijani rycerze i wiecznie spragnione pseudo-księżniczki. Badum..
    Wakacje mam nadzieje-udane masz:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powiem, że wszyscy, ale niektórzy są takimi frajerami i zwykle kończy się tak, że ci pozostali są odrzucani przez dziewczyny, które chcą kochać na dobre i złe ;) Wszystkiego mieć nie można, pozdrawiam, świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że zazwyczaj zakochujemy się nie w tych osobach co powinniśmy ;)

      Usuń
    2. Może to nie miłość, a tylko zauroczenie ;)

      Usuń
  9. to zastanawiające jak wiele nowych doświadczeń można wynieść z takich zwykłych wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie tu. Pozdrawiam serdecznie.!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, gdy tylko otworzyłam link padłam ze śmiechu. Ostatnio na imprezie mój pijany kumpel tańczył i śpiewał ten 'przebój'.
    Też kiedyś marzyłam o idealnej miłości. Niestety takiej nie ma, albo ja jej nie doznałam (jeszcze?). Udanych wakacji nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobre przesłanie na końcu wpisu! cholerna prawda.... -,-

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami dobrze jest jeżeli coś pochłonie nas bezgranicznie. A wakacje są właśnie od tego, by dać się tak wciągnąć... w to, co uważamy, że jest dla nas najlepsze :) A niekiedy to nawet lepiej jest, kiedy się nie zastanawiamy - tylko prujemy do przodu!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, wiem, mam to samo. Pewnie jak przyjdzie rok szkolny to wróci nawyk i chęć pisania. :)

    Jeszcze tydzień wakacji, korzystaj :D

    OdpowiedzUsuń