poniedziałek, 25 czerwca 2012

POZDROWIENIA Z PARYŻA! ;*

An ;)

15 komentarzy:

  1. Ahhh boże jak ja wam zazdroszczę :D
    bawcie się dobrze i duuuużo tańczcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeejku, ale masz super! :)
    Udanej zabawy, ładnej pogody, nie jedz żabich udek i przywieź nam coś fajnego ;)
    Pozdrowienia z Polski ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego pobytu i wielu uroczych Francuzów na Twojej drodze ;
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypocznij i pozwiedzaj.:D Też chcę do Francji. Ech...:)
    Au revoir! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej zabawy! :):)
    Ale Ci zazdroszczę ;) Przywieź ze sobą więcej zdjęć ;D !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojechałaś sobie do Paryża i nie zabrałaś nas ze sobą? No, wiesz co... ;)
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrów Paryż ode mnie i baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ja za 2 tygodnie tez będę balować w Paryżu:)) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiana adresu bloga :) http://i-am-nothingness.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. A dziękuję :) nudziło mi się i stąd te zmiany ;) Teraz wakacje, to człowiek czepia się czegokolwiek, żeby nie zwariować z nudów ;)
    A Ty jak tam, wróciłaś z wojaży? Czekam na jakąś relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbieram się do tej 'relacji', ale jeszcze czekam na zdjęcia ;)
      Twoja nuda wychodzi Ci na dobre, lubię ;D

      Usuń
  11. Baw się dobrze:)

    Masz przepięknego bloga! Bardzo mi sie podoba

    Pozdrawiam

    www.tamtachwila.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń