czwartek, 3 maja 2012

Zastanawiamsiędokądtowszystkozmierza

To nie tak, ze nie walczę o to szczęście. Skoro nie wiem jak wygląda, to może już je przegapiłam? Za każdym razem gdy patrzę 'na' ( nie 'w' ) brązowe oczy, myślę, że są jedyne. Nie są. Jednak za każdym razem bolą tak samo. Kiedy wydaje mi się, że coś czuję, okazuje się to być jedynie iluzją. Może to i dobrze? Nie warto uzależniać się od ludzi.. Mówią, że trzeba się postarać, aby coś osiągnąć. Zrobiłam. Zrobiłam to co mogłam i niech myślą co chcą, to moje życie. Kto nie ryzykuje ten nie wygrywa, prawda?
Przegrałam. We wszystkim... Ale zrobiłam to po to by móc spojrzeć sobie kiedyś w oczy i powiedzieć 'próbowałam'. Identyczny schemat, identyczny błąd, identycznie bez sensu. Co wciąż próbuję sobie udowodnić?
Nie wiem czego chcę. Chciałabym...  Czy można tęsknić za czymś czego się nigdy nie miało?
I to nie tak, ze nie ma we mnie radości. Jest. Ale przeraża mnie ta samotność. I chyba nie umiem inaczej pisać.
smutna-dziewczyna-opiera-sie-poduszke.gif.jpg




PS: jak sie znajdzie juz to szczęscie to chyba się już wie ze to to. na zawsze. to sie chyba czuje...

12 komentarzy:

  1. Aniu nie martw się..wszystko się ułoży (wiem banalne), ale trzeba w to uwierzyć i nie tracić wiary. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Można tęsknić. Właśnie ta tęsknota za czymś czego się nie miało jest najgorsza, bo jeśli tęsknimy za czymś, co mamy lub mieliśmy, wiemy że to wróci prędzej czy później.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradziłabym coś, albo chociaż pocieszyła Cię, ale sama mam podobny problem. I nie umiem samej sobie pomóc ;/
    Ale trzymaj się, tęsknota w końcu minie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba się parę razy sparzyć, zanim los się do nas uśmiechnie, więc próbować zawsze warto. Lepiej spróbować i żałować, niż żałować, że się nie spróbowało :)
    Pozdrawiam i udanej końcówki długiego weekendu :)
    P.S. Tak, to zasługa muchy :) Żartuję ;) Mój brat twierdzi, że to przez podobny poziom intelektualny, najlepiej dogaduję się z dziećmi, które jeszcze nie mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to się zdecydowanie czuje;) ja wiele lat, wiele prób póki nie poznałam swojego obecnego chłopaka. Już na pierwszej randce czułam że to BIG LOVE;] I SIĘ nie pomyliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważna babka musi z Ciebie być:)
    Szczęście, też myślę, że kiedy już przychodzi, to po prostu to się czuję:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak. można tęsknić za czymś czego się nie miało, czego się nigdy nie doświadczyło. i to jest najgorszy rodzaj bólu, bo nie dość, że nigdy tego nie doświadczyliśmy, to jeszcze za tym tęsknimy. Paradoks.
    ej. to nie tak, że przegrałaś. po prostu przestałaś walczyć, ale nie przegrałaś. to co innego. ale masz rację, ta satysfakcja, że się próbowało .. ale jednocześnie ten ból, że nie wyszło .. ale cóż. nikt nie powiedział, że życie musi być sprawiedliwe.

    yesterdays.bloog.pl

    P.S. masz gg ?

    OdpowiedzUsuń
  8. tęsknić za czymś, czego się nigdy nie doświadczyło, to tak jak być zazdrosnym o kogoś, kto nie był, nie jest ani nie będzie nasz. to jak kochanie człowieka, którego imienia się nie zna. to jest całkowicie normalne. chociaż ze strony psychologii trochę paranormalne.
    każdego dnia ucz się życia na nowo. nie myśl o tym, że szukasz szczęścia, po prostu je znajdź ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy walczy na swój sposób. Czasem w obawie przed wyśmianiem nie możemy dać z siebie wszystko. Wtedy staramy się, ale nie do końca, ale jednak staramy ile tylko możemy. Nie wolno przywiązywać się do ludzi, oj... nie wolno. Szybko odchodzą z naszego życia, a to boli. Ciężko się po tym pozbierać. I gdy przyjdzie szczęście (samo, bez żadnego nawoływania - nieoczekiwanie) wtedy będziesz pewna, że to właśnie ono!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Każde doświadczenie - nieważne: dobre czy złe, jest doświadczeniem pozytywnym. Uczy."
    Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży. Czasem po prostu potrzebujemy trochę więcej czasu.
    Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Człowiek przegrywa dopiero kiedy umiera bo już nic zrobić nie może. Szczęście może nas omijać, ale nigdy cały czas. Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zastanawiam dokąd TO WSZYSTKO zmierza...
    Los jest w naszych rękach, powiedział KTOŚ kiedyś. Szkoda tylko, że nie każde ręce są na tyle silne, aby to wszystko "utrzymać".
    Smutek pisze najpiękniejsze wiersze...co nie znaczy , że na przekór wszystkiemu nie powinnaś się UŚMIECHAĆ ;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń