wtorek, 22 maja 2012

no look.

Uwielbiam tego bloga za to, że nikt nie ocenia mnie tu za wygląd. Jestem tu tą osobą, którą nie potrafię być w prawdziwym życiu. Zawsze przeszkadza mi to, jak ktoś na mnie patrzy tak 'bez nadziei', jakby chciał zamaskować mnie jakimś tłem i odejść jak najdalej (oczywiście pomijam tych ludzi, którzy traktują mnie jak powietrze, nie wiem już co jest gorsze). Zapewne nie wszyscy robią to celowo, ale prawda zawsze ukryta jest w oczach i nie da się jej ukryć. Choć dla 'normalnych' jest to zwyczajne, a niektórzy wręcz zabiegają o uwagę tłumu, ja jednak mam wrażenie, ze wtedy ktoś odkrywa wszystkie moje niedoskonałości i po prostu się z nich śmieje. Nie umiem tego opisać. Dziwne. Wtedy mam ochotę zniknąć, aby nikt tego nie widział. I dlatego dla tych ludzi nie jestem osoba odważną, zwariowaną i pewną siebie. Chyba za bardzo się wszystkim przejmuję. Za bardzo przejmuję się opinia świata na mój temat i to mnie niszczy...

Cause it's beautiful people like you, who get whatever they want
And it's beautiful people like you, who suck the life right outta my heart
And it's beutiful people like you, who make me cry
Cause nobody else could be nearly as cruel as you



Ale gdy kochasz to co robisz - jesteś sobą, czujesz to i nikt nie może ci tego odebrać. ♥ 





21 komentarzy:

  1. właśnie o podobnej tematyce zrobiłam wpis na bloga.. czy rzeczywiście wygląd zewnętrzny jest teraz sprawą, która decyduje???

    OdpowiedzUsuń
  2. nie martw się każdy się przejmuje opinią świata . Naokoło ciągle słyszysz "a co ludzie powiedzą.". Czy chodz raz możemy wyjść z domu wyrażając siebie i nie myśląc o tym co ludzie powiedzą? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że łatwo tak powiedzieć ale najlepiej jednym uchem wpuścić, drugim wypuścić..a w głowie sobie zostawić tylko te myśli, ktore sama chcesz;) Życie jest zbyt krótkie, żeby przejmować się tym, co INNI myśląna nasz temat, zwłaszcza że przeważnie są to osoby zazdrosne lub wścibskie...takich jak wiemy, pełno w koło.

    OdpowiedzUsuń
  4. też nieraz miałam takie wątpliwości, ale trzeba spojrzeć na świat trochę z innej strony , gdzie wszystko jest o wiele bardziej pozytywne ;)
    + zachęcam do zadawania pytań w nowym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog to taka fajna odskocznia od rzeczywistości. Możemy tutaj być sobą, ale nie z wyglądu, a z zachowania. Anonimowość - to jest to. Pokazujemy tu swoją drugą stronę. Łatwiej przyjmować nam opinie, nie boimy się jak to w zyciu realnym bywa.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jest naprawdę jeden z powodów żeby tu być, nawet mimo tego że jak nie nasz wygląd, to poddajemy ocenie to, co piszemy:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak - też kocham za to bloga, za tą anonimowość, za to, że mogę wszystko napisać, wyżalić się. I nikt mnie za to nie oceni. Gdy otwieram stronke, by napisać nowy wpis, czuję jakby właśnie przyszedł do mnie przyjaciel, któremu zaraz zacznę się zwierzać.
    Nn;*

    OdpowiedzUsuń
  8. A co jeśli ktoś patrzy na Ciebie z podziwem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc, wg mnie najważniejszym, co daje mi blog to możliwość wykreowania czyjegoś pierwszego wrażenia odnośnie mnie. najpierw ludzie mogą przeczytać co myślę i czuję, jakiś taki skrawek mojej osoby, a potem dopiero patrzą w oczy. i dzięki temu nie skupiają się tylko na wyglądzie, który choć bądź co bądź jest ważny, to rozstrzygający być nie powinien. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć, odnalazłam twojego bloga tak przez przypadek. ale nie żałuję, widzę, że mamy podobny tok myślenia. również nie jestem osobą odważną, która nie boi się wyjścia w świat, choć ostatnio udało mi się i szczerze mówiąc spodobało mi się takie życie, już niedługo wakacje, więc uśmiechaj się! ;-) pozdrawiam słonecznie i zapraszam do mnie; www.szpilkamiprzezswiat.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale gdy kochasz to co robisz - jesteś sobą, czujesz to i nikt nie może ci tego odebrać.- szczera prawda!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, na szczęście nikt nas tutaj nie ocenia po wyglądzie:) Jednak opinii innych nie zdołamy całkowicie olać, bo jestesmy ludźmi - nie kamieniami.

    Po obrazkach wnioskuje, że lubisz taniec?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam chuja wbijam w opinie ludzi. Ważna jest dla mnie moja opinia, i ewentualnie moich bliskich.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na podstawie wyglądu właściwie bardzo niewiele można powiedzieć o człowieku. Dużo więcej po tym, co mówi albo pisze. A jak ktoś ocenia tylko po wyglądzie, to już jego problem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale po co, po co się tym przejmować? Po co, kiedy można żyć swobodniej i lepiej bez tego? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale gdy kochasz... bardzo prawdziwe
    a ostatnie zdjęcie piękne ;)

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogła bym teraz powiedzieć "Nie przejmuj się co inni o tobie pomyślą" ale wiem, że to trudne. Sama nie umiem do końca tego robić. Zawsze mam gdzieś tą obawę, że komuś się nie spodobam. Na szczęście mija mi to. Zaczynam na prawdę się nie przejmować. Zobaczysz też tak będziesz miała ;) Powinnaś lubić samą siebie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie doradzam Ci, byś oddzieliła grubą kreską tych, na opinii których Ci naprawdę zależy od tych, których opinia jest wręcz zbędna. Będzie Ci w życiu lepiej :)
    A jeśli chodzi o to ocenianie na blogu - ja Cię oceniam :) I stwierdzam, że lubię tu wchodzić, spędzać czas na czytaniu Twych przemyśleń :)
    Pozdrawiam, Cracker

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój bloog jest genialny! Zupełnie jak bym czytała o sobie.. Pozdrawiam, będe tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń