czwartek, 18 kwietnia 2013

słowa są tylko pustym powietrzem

Gdybym mogła wziąć sama siebie za rękę i zaprowadzić tam dokąd chcę iść...

,,Myślę, myślę, że kiedy to wszystko jest już skończone, to powraca tylko przez mgłę, rozumiesz.
Jak kalejdoskop wspomnień.
Powraca wszystko, za wyjątkiem jego samego.
Myślę, że gdy pierwszy raz go ujrzałam, jakaś cząstka mnie wiedziała co może się wydarzyć.
I naprawdę, nie chodzi tutaj o jego słowa, czy czyny.
Chodzi o uczucie, które pojawiło się razem z nim. 

Szalonym wydaje się fakt, że nie mogę być pewna czy kiedykolwiek poczuję coś podobnego.
I nie wiem, czy powinnam to poczuć.
Wiedziałam, że jego świat poruszał się zbyt szybko i spalał wyjątkowo jasnym płomieniem, ale pomyślałam wtedy: "Jak diabeł mógłby pchać mnie w ramiona kogoś, kto przypomina anioła gdy tylko się uśmiechnie?".
Może to wiedział, kiedy mnie zobaczył.
Zgaduję, że straciłam wszelką równowagę.
I myślę, że najgorszą częścią tego wszystkiego, nie było utracenie jego. Tylko to, że zatraciłam siebie.''
  tekst piosenki.

7 komentarzy:

  1. swaag.
    http://istniejac.bloog.pl/

    trudne to życie. nie warto zmieniać się dla innych bo gdy odejdą nie będziesz miał/a ani siebie ani ich.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nn zapraszam < 3

    http://zakochanawmarzeniachx33.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna przyszła, trzeba się odkochać i zakochać na nowo - tym razem szczęśliwie! Szkoda życia na roztrząsanie tego co było i minęło, lub mogło być, a nie jest. Wiem, łatwo powiedzieć (sama swego czasu roztrząsałam), ale teraz zdaję sobie sprawę z tego, że nie było warto.
    Pozdrawiam :) Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo on jest problemem odkąd tylko się pojawił. A ty właśnie zakochaj się na nowo w kimś kto na Ciebie zasługuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy patrzę w niebo myślę najczęściej, czy z każdego miejsca wygląda tak samo? Czy z każdej planety jest tak samo niebieskie? Czy na innej planecie, z której ktoś spogląda w niebo również istnieje miłość? I czy na mojej planecie ona istnieje, a nie tylko mgliste wspomnienie czyjejś jasnej czupryny i ukradkowe przeszukiwanie Internetu pod kątem jego nazwiska...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty dla siebie powinnaś być najważniejsza. Nie zatracaj się, nie trać siebie.
    A piosenka pod linkiem piękna.

    OdpowiedzUsuń