poniedziałek, 8 kwietnia 2013

leave me alone, world..

6 rano.
poniedziałek, wtorek, środa ... sobota ... znowu poniedziałek .
monotonność?
czekaj dłużej! na niedoczekanie..
milczenie.
nieobecność.
niepewność. 
nienawiść.
nienienie. brak nienawiści. 
obojętność jest lepszą opcją.
Jej. Jego. Ich. Waszą. Twoją. Świata!
ale nie moją. 
nie potrafię. nie chcę.
.nic. 
.zupełnie nic. 
.już nie ma nikogo.
czuję to.
czuję jak życie przede mną ucieka. 
 z dnia na dzień co raz mniej mnie we mnie.
denerwuje mnie wszystko wokół.
jestem zaprzeczeniem siebie samej... 
boję się maja. 
bez sensu. bez sensu. bez sensu. bez sensu.
dobranoc.



10 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie ma obojętności. To ona jest najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obojętność jest najgorsza, to prawda.
    A może warto czasem marzyć?
    (u mnie wpis o marzeniach, chciałabym poznać twoje zdanie):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej... Uśmiechnij się. Wiosna już przyszła, co prawda słonko dzisiaj za chmurami, ale będzie coraz cieplej i coraz lepiej. "Pluń na wszystko, co minęło..." - jak pisał Prus. Trzeba iść naprzód.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i za niedługo będziemy miały po 30 lat ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny tekst.
    Wiesz co ? Czuję się podobnie. To mnie już przerasta. Monotonność - to ona mnie wykańcza. Chce inaczej żyć!
    Może powinnyśmy się uśmiechnąć i żyć dalej? Ale czy tak się da?
    Zapraszam również do siebie, eyes-of-the-world.bloog.pl

    Nath.

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat pisałam o ucieczce w mojej nowej notce. ucieczka nie jest rozwiązaniem. może chwilowym... ale co później? trzeba wrócić, bo ludzie, których kochamy, którzy nas kochają... zamartwialiby się na śmierć. coraz więcej wiosny, kolorowych, ciepłych dni - znajdź w sobie chęć, by żyć. monotonii stawić czoło. wszystko jest do zrobienia ;)

    boisz się maja... czyżby maturka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Monotonność czasem mnie przeraża. Życie powinno wyglądać inaczej. Ta sama monotonia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obojętnośc to najgorsze uczucie.. jesteśmy rozerwani pomiędzy dwoma światami i nie mamy pewności niczego

    OdpowiedzUsuń