sobota, 5 stycznia 2013

...and go.

Niepewność? Nie wiem. Zastanawiam się czy jutro nadal będę w swoim 'obecnym' życiu. Boję się obudzić, bo wiem że to wszystko zniknie. A może... może dla mnie już dawno tego nie ma. Nie wiem, nic nie wiem. Ta droga nie ma celu, więc jaki sens jest nią wciąż podążać? Im bardziej ją pokocham, tym łatwiej będzie jej mnie zniszczyć. Nie chce w to wierzyć. To niemożliwe!               a jednak... niczego nie można być pewnym. Czasem poznajemy świat tylko po to byśmy poczuli jego piękno, a on zostawia nas w najmniej odpowiednim momencie. Samych. Wszystko jest uzależnione. Razem ze mną. Kolejny raz tego nie przeżyję. Radość od smutku oddziela cienka granica. Jak długo można tak żyć? Chciałabym móc kiedyś zasnąć z tą pewnością że jestem komuś potrzebna, choć przez chwilę... To niesamowite jak wiele można ukryć tylko się uśmiechając. Nie otwieraj serca dla nikogo. Nie warto. Nic do Ciebie nie wróci.



 "Nie zamierzam się w to mieszać, bo wtedy zaczyna człowiekowi zależeć, a im mu bardziej zależy tym więcej się traci. Więc może lepiej jest ... dać sobie spokój"
An.

7 komentarzy:

  1. Nie łam się. Wbrew pozorom człowiek jest silniejszy niż myśli. A jeśli pokochałaś świat a on znowu zostawił Cię samą, to pomyśl o dzieciach w Afryce i zastanów się, czy faktycznie masz powody do smutku...
    Pozdrawiam :)
    Spójrz na świat optymistyczniej, bo często nie dostrzegamy, jakie mamy szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. często tu wpadam, podoba mi się jak piszesz.
    dużo tu emocji i smutku, niestety.
    troszeczkę więcej pozytywnego spojrzenia.
    Zapraszam do mnie ;)

    ps. cytat świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Te, panna! Jeśli trochę się rozejrzysz, to zobaczysz wielu ludzi, którym jesteś potrzebna, więc bez takich tekstów, proszę. Nawet się nie spodziewasz, ilu osobom na Tobie zależy, dla ilu osób jesteś bardzo, bardzo ważna i czynisz ich życie lepszym. Tak, wiem, patos, że aż łezka się w oku kręci, ale coś w tym jednak jest. :)

    Lof ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja potrzeba bycia dla kogoś ważnym nie musi się wyrażać w posiadaniu partnera.. przecież i na to przyjdzie czas, a póki co możesz być wspaniałą przyjaciółką, córką, siostrą... pokaż jak wielkie masz serce, a na pewno pewien chlopak to zauważy;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś mi kiedyś powiedział, że jak chcę się poczuć potrzebna, to żebym oddała krew. Strasznie chciałam to zrobić, ale okazało się, że nie mogę i nigdy nie będę mogła. Ale Ty możesz spróbować :)
    Trzymaj się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trafny wpis również dla mnie ... chyba też jestem na takim zakręcie ani dobrze ani źle

    OdpowiedzUsuń