sobota, 29 czerwca 2013

zbyt głośna cisza

Dlaczego nie potrafię przejść i tym razem obojętnie? Było. Minęło. Chwila. Tak? Powinnam myśleć tak samo. Ale dlaczego nie potrafię? Chyba uczuć nie da się umieścić w pudełku, zamknąć, otworzyć, zamknąć, otworzyć. Przez chwilę byłam pewna że tym razem nic mi się nie stanie. Że jestem silniejsza o to wszystko. Mądrzejsza. Ale! Na prawdę poczułam takie hmm.. bezpieczeństwo. Że tak może być. Po prostu dobrze. Am I so stupid?
Nieeee wiem. Coś ze mna musi być nie tak. Zdecydowanie! Bo ciągle dzieje się to samo. Może nie jestem tą osobą za którą biorą mnie ludzie. Daaamn. Już sama nic z tego wszystkiego nie rozumiem.
'Tak. Żyj chwilą. To jest cudowne.' Taaaa .
Obiecałam sobie tego nie przypominać. Obiecałam żadnej notki. Po prostu iść dalej. Lecz wciąż się obracam. Patrzę wstecz. I nie widzę przyszłości. Nie wiem gdzie idę, nie wiem czy mam gdzie iść. Nic nie wiem.


32 komentarze:

  1. No hej. Też już myślałam,że nie wrócisz:( Ale jesteś:) Co do twojego stanu,masz rację,uczuć nie da się tak poukładać mimo,że tego chcemy,że chcemy zapomnieć...Potrzeba czasu...

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet, gdy nam się wydaje, że..to tylko wydaje. przeszłość jest przeszłością, a mimo to potrafi się za nami dłuugo ciągnąć i ciężko z tym walczyć. wygrać jeszcze ciężej.

    trzymaj się i..wygraj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wierze, ze w końcu zaczniesz żyć chwilą, nie obrócisz się już do tyłu, nie bedziesz patrzec wstecz, a w pamieci zostana Ci tylko MIŁE wspomnienia a o złych i przykrych zapomnisz raz na zawsze.

    Trzymam za Ciebie kciuki :*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, bardzo ciekawy blog. Wierzę w Ciebie :) Pozdrawiam, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej.. znowu tak smutno ? ;p
    a przecież mamy lato, może nie do konca jest piękna pogoda, ale są ludzie, są inne ciekawe rzeczy niz siedzenie w pokoju i płakanie, nad mlekiem które się rozlało.. to juz się stało, nie cofniesz czas, po do patrzeć wstecz ? liczy się to co jest teraz 60 s smutku to minuta straconego szczęścia :*
    głowaaaa w górę, grzywka na czoło :*

    wzielonjetrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądaj się za siebie, tylko idź do przodu

    OdpowiedzUsuń
  7. Carpe diem. ;) Nie myśl o przeszłości, zawsze można żyć marzeniami. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki, dasz radę:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeszłości nie da się zostawić ot tak po prostu. A już na pewno nie z dnia na dzień. Co nie zmienia faktu, że możemy sobie pozwolić na zapominanie o tym co będzie. Staraj się skupić właśnie na tym.
    ps Dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem co piszesz. Naprawdę. Ale dasz radę. Ja też powoli daję.
    Przeszłość zawsze z nami jest jej nie da sie usunąć. Trzeba nauczyć się z nią żyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. na niektóre sprawy potrzeba czasu, w końcu to on leczy rany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcie. Każdy ma taki czas... Daj sobie czas. Trzymam kciuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. masz racje uczuć nie da się zamknąć w pudełku najgorzej jest jak stracisz daną osobę i wtedy ją docenisz !

    OdpowiedzUsuń
  14. no i to jest właśnie nasz podstawowy błąd, po co się oglądamy za czymś na co i tak nie mamy wpływu? chyba lepiej podnieść głowę i iść do przodu

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba dokładnie jak ktoś już tutaj napisał, nie masz wpływu na to co robiłaś kiedyś. A myśląc i rozstrząsając każdy szczegół przeszłości możesz zmarnować to co czeka Cię jutro

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie nn ;) zapraszam do czytania ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wrażenie, że wiem, co czujesz. Chyba każdy ma takie chwile.

    hi-joan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sobie obiecałam, że będę żyła chwilą i poki co się udaje.. chociaż to faktycznie nie jest proste... Po burzy zawsze jest słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  19. nie warto zapominać o przeszłości, uwierz mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy w pełni nie zapomnisz a przeszłości, nawet gdybyś bardzo chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uczucia sa czasem do duuuuuupy, ale kiedys bedziesz na pewno milo wspominac ta cholerna przeszlosc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjecie mi przypomniało artykuł z pudelka, jakby wyglądały lalki o figurze typowej nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie nn zapraszam do czytania;) jest konkurs, fajnie by było jak bys wzięła/wziął udział ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo trudno jest nie patrzeć wstecz, bo przeszłość nas w jakiś sposób ukształtowała i chcąc nie chcąc wraca. Trzeba się starać żyć teraźniejszością, koncentrować na tym co tu i teraz. Trzymaj się, będzie lepiej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie nn :)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń